جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هتل دریایی، و مجتمع تجاری- تفریحی-توریستی و اقامتی

استقرار:

اراضی پروژه اکسین کاسپین به وسعت تقریبی ۶ هکتار در میانه جاده ساحلی و ساحل دریای خزر و در منطقه گردشگری ایزد شهر قرار گرفته است. وسعت قابل توجه این اراضی (۶۰ هزار مترمربع) و دسترسی همزمان آن به جاده ساحلی و نیز کرانه های دریای خزر موقعیت استثنایی و بی نظیری به آن بخشیده است.

طول این زمین در حدود ۵۵۰ متر و عرض آن در کمترین قسمت برابر ۱۰۰ متر و در بیشترین بخش برابر ۱۵۰ متر می باشد .

توضیحات
هندسه منظم زمین که تقریبا مستطیلی شکل می باشد فرصت مناسبی را در اختیار طراحان و برنامه ریزان جهت استقرار مطلوب کاربری هایشان در اختیار قرار می دهد. معرفی کلی طرح: مجتمع تجاری- تفریحی-توریستی و اقامتی و هتل ۵ ستاره دریایی اکسین کاسپین در ناحیه کرانه ای خزر در استان مازندران و در منطقه ایزدشهر، به عنوان مهمترین و پر رونق ترین منطقه هدف گردشگری منطقه مازندران قرار گرفته است. این مجموعه در سه فاز اصلی به زیربنای کل ۳۰۰۰۰۰ مترمربع تعریف شده است . فاز اول این مجموعه عبارت است محدوده دارای مجوز از سازمان دریانوردی به مساحت ۳۰ هکتار که با امکان فعالیت اتوبوس دریایی ، جت اسکی و سایر ورزش های آبی ، اسکله ویژه و تاسیسات وابسته بدان می باشد. فاز دوم شامل ویلاهای اقامتی مجاور ساحل ودو برج دو قلوی مسکونی ۴۱ طبقه و دو برج کوچکتر و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، کافی شاپ ، سالنهای ورزشی و … ، سالن ماساژ ، سالن جیم ( ورزش ) ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد. در نهایت فاز سوم شامل مجتمع تجاری و مرکز خرید مجاور جاده ساحلی می باشد که به ارائه انواع محصولات تجاری – ورزشی مرتبط با موضوع دریا،شهر بازی سرپوشیده، هنرها و صنایع دستی منطقه و کشور، خشکبار و آجیل ناب ایرانی، فرش های دستباف و پوشاک و … در راسته های تخصصی می پردازد.
مشخصات فنی
من تب 2 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اهداف پروژه
من تب 2 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
محصولات مرتبط