جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برج بزرگ اکسین مرکزی-اهواز

برج تجاری، تفریحی، اداری اکسین مرکزی با زیربنای ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر اهواز به عنوان یکی از قطب های بزرگ صنعتی، کشاورزی و نفتی ایران در ۱۷ طبقه با ارتفاع بیش از ۷۰ متر در حال ساخت می باشد، نیازهای فضایی رو به فزون فضاهای اقامتی و اداری و تفریحی لوکس در شهر اهواز و منظره خیره کننده رود کارون و جلگه سرسبز و پهناور آن از سوی دیگر این شهر را از تمامی شهرهای اطراف متمایز می سازد و اکسین مرکزی را به پروژه ای بی بدیل و استثنائی مبدل می نماید.

توضیحات
برج اکسین مرکزی در پهنه غربی رود کارون و در فاصله ای نزدیک به یک کیلومتر از آن و در منطقه موسوم به امانیه قرار دارد، خیابان های اصلی و عریض از سه سمت برج را فراگرفته و امکان دسترسی به این مجموعه بی نظیر را به سهولت مهیا می نماید. سازه این بنا با استفاده از مهندسین و تکنولوژی روز جهان دارای توان مقاومت در برابر زلزله و مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت و آب و هوای خاص جنوب ایران می باشد. برج اکسین مرکزی با زیربنای ۴۰۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و در صد در صد سطح اشغال ساخته خواهد شد. مساحت کل فاز تجاری ۸۵۰۰ متر مربع و فاز تفریحی و۱۸۰۰ متر مربع و اداری ۵۰۰۰ متر مربع و رستوران ۱۸۰۰ متر مربع و مسکونی تشریفاتی ۵۰۰ متر مربع می باشد. ۱۰۰۰۰ متر آن مشاعات و ۳۵۰۰ متر مربع فضاهای خدماتی و ۹۰۰۰ متر مربع پارکینگ می باشد که فضایی باز با دسترسی آسان را در اختیار بازدید کنندگان قرار میدهد. برج بزرگ اکسین مرکزی در ۱۷ طبقه شامل واحد اقامتی تشریفاتی و مجلل، واحدهای اداری لوکس، و فضاهای تجاری ویژه با چشم انداز منحصر به فرد و همزمان جلگه خوزستان و رود کارون می باشد که همچون سروی پرغرور و جاویدان بر بام ایران عزیزمان سر بر آسمان فرو خواهد برد
مشخصات فنی
من تب 2 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اهداف پروژه
من تب 2 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
محصولات مرتبط